maanantai 21. lokakuuta 2013

All My Days - Alex Murdoch


Oon jo kauan miettiny, miks mun silmät on ihan erimuotoset. Toinen silmäluomi vetää ihan omaa sooloaan. Näyttää vähän ku mulla olis kaks eri persoonaa kasvoissa. Hymyillessä toinen suupieliki vetää enemmän ku toinen :D
Mut sitte oon miettiny, että nähdäänkö me itteemme ikinä oikeinpäin? Koska kun meistä otetaan kuva tai katsotaan peiliin, me nähdään meidän kasvot käänteisesti... ? Jännää.

Mitään ihmeellistä asiaa mulla nyt ei varsinaisesti ole, joten kyselen ja kalastelen teiltä armailta lukijoilta, mitä tahdotte lukea/ nähdä. Mitä teen? :D Videopostauksia en tällä hetkellä kykene tekemään, kun se on niin... työlästä näin lagisen koneen ja netin omistajalle. Heitelkää ideoita! Kiitos c: !

3 kommenttia:

  1. mä tykkään sun blogista tällasena, koska höpötät kaikkee epäkiinnostavaa tai kiinnostavaa ja kuvia on sekalaisesti. :) on yks mun lemppariblogeja. :) mut tee huonepostaus vaikka, taikka leivot jotain ja otat samalla kuvia. kuvaohjeita johonkin hyvään ruokaan yms. ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^ nii ja kuulostan ihan 12 v pikkulikalta ku en jaksa kirjottaa kunnolla. (:

      Poista
    2. Kiitos kommentistasi! Mie nyt oon vähän tämmönen joutava höpöttäjä välillä, mutta kiva kun siitä ei haittaakaan näytä olevan :D mukava kuulla mitä mieltä tästä bloginrääpäleestä ollaan ^^
      Thänks myös ehdotuksista :) huonepostausta olen molemmista kämpistä tehnyt, mutta aina voin toki leipoa! Tosin se homma menee parin viikon päähän, kun seuraavan kerran olen kotosalla saakka :)

      Poista