lauantai 17. elokuuta 2013

Killswitch Engage - My Last Serenade

Perjantaina kun tulin kotiin ni äiti oli ostanu mulle vähä ylläreitä :D Muunmuassa tuo Kubun kattila (oaah nuudelit here I come), puisen voiveitsen, mittasarjan ja tottakai Muumikeksejä :D Kokeilin tuota kattilaa heti samana päivänä, kun tuli järkyttävä vimma tehä jotain!


Osaan kaataa keksejä kulhoon, olkaa hiljaa :Dd




Leivoin tuommosen korillisen pullia ja sitte alempana on kuvia sämpylöistä, jotka tein vehnä-kauralesepuurosta. En enää ikinä tee leipää! Niistä tulee mulla aina tommosia hiton hampaitasärkeviä murikoita, mitkä painaa viis kiloa kappale :'D Ja oli muute kovia, yhy.


Petolline >:c hyvä ettei leuka menny sijoiltaa :c

Oli ihana  eile tulla tyhjään taloon. Kissat oli kaikki heti vastassa ja kauheesti oli asiata c': voi mussukat.
Siis kyllä mä viihdyn porukoidenki kanssa vallan mainiosti, mutta vaikka oon nyt yksin asuntolassa, voisin olla viikonloputki itsekseni :D Musta on tulossa erakko, ihan selkeesti.  Kohta mulla pyörii 40 kissaa jaloissa ja syön itekki kissanruokaa. eiku
Väsymys on suunnaton. Yritin iskälle selittää, miltä musta tuntuu olla tuolla TOPissa, mut jotenki sain kaiken kuulostaa niin mitättömältä, eikä iskä loppujenlopuks nähny enää mitään ihmeellistä koko hommassa. Ja pahinta oli, etten määkään. Toppiohjaaja tulee ens keskiviikkona tekee sopparit ja kyselemään kuulumisia. Mä en tiedä mitä mun pitäis sille sitte sanoa, vai sanonko mitään. Tuntuu jotenki turhalta mun ininät. Öäh. Ehkä mää vaan oon hiljaa ja myönnän että kaikki on erinomaisesti.

Mun piti eilen mennä Roosan synttäreitä viettämään heidä mökilleen oikeen porukalla, mutta mun oli pakko perua, koska mä en vaan kertakaikkiaan jaksanu. Mulla menee nyt energiaa semmosiin asioihin, joita en ite ees tiedosta. Mä vaan toivon, että asiat alkaa menee liukkaasti eteenpäi, että pääsen pois tuolta ja takasi Priimuksee ,_, 

Viikonlopuks mulla ei ollu varsinaisia suunnitelmia, nyt kun jouduin nuo pippalotki perumaan. Yritän vaa ottaa rauhallisesti ja relata. Kerätä mahdollisimman paljo virtaa ja ajatuksia kasaan alkavaa viikkoa varte. 

Ei oo hetkeen menny näi heikolla hapella, pakko sanoa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti