torstai 22. elokuuta 2013

Frigid Stares - Kiven



Torstai. Viikon yks turhimmista ja hitaiten etenevistä päivistä. 

Aamu ei menny ihan putkeen, koska edellisenä iltana olin tekstaillu Jamin kanssa ja tottakai sitte nukahtanu keske kaiken. Aamulla heräsin ku valoa tunkeutu huoneesee verhojen lomasta ja siin samassa hyppäsin ylös peittojen ja tyynjen seasta ja katoin kelloa. 6.21 ja herätys mikä mun olis pitäny laittaa olis ollu 6.30. Et sanoisinko omistavani aika hemmetin hyvän sisäisen kellon, joka päätti tällä kertaa olla ihan oikeassa ajassa... En siis myöhästyny tai mitään, mut säikähin ja pasmat meni iha sekasin heti aamusta. 

Tänään mun olis pitäny käydä läpi noiden hemmojen kanssa aamulla ensimmäisten asioiden seassa kassaa ja siinä lomassa työskentelyä, mutta tuo kyseine homma unohtui, enkä sitten päässytkään harjottelemaanh. Mulla meni siis aamun jännitykset ja energialataukset ihan harakoille ja olin ihan koomassa koko loppupäivän. yhy.

Töistä vihdoin kämpälle raahauduttuani, kävin suihkussa, vaihdoin vaatteet ja lähdin lompsimaan takaisin keskustaan. Lähettiin Jamin kanssa Amarilloon herkuttelemaan c: Syötiin kauhean isot annokset mualiman maukkaimpia ja nomnom hampurilaisia ja isot tuopit maitoa. siis juotiin ihan noi maidot, ettei laseja vedetty. hhehheh joo okei.

Nyt oon ihan täynnä ja väsynyt. Huomenna pitäis vielä jaksaa painaa töitä ja sitte lähteä viikonlopun viettoon. Mua vaan karmaisee nuo kassajutut, tiedän, toistan itseäni, mutta en vaan pääse siitä  yli taikka ympäri. Se on vaan ... äyhägfbc. Tulis nyt vaan syyskuu nopeesti, haluan pois.

ainiin, syyskuusta puheenollen. Mulle tulee kämppis sillon! Kaimakin vielä :D 
Että joo, tämmöistä täällä tänään! 

2 kommenttia:

  1. mä heräsin tänään 6.48, 10 minuuttia ennen bussin tuloa :DD kiirehän siinä tuli, herätys oli kuudelta ja luulin painaneeni torkkunappia mutta taisinkin sitten painaa peruuta-nappulaa kännykässäni.. ::D no onneks kerkesin bussiin!

    VastaaPoista
  2. Ohhoh no olit aika sairaan nopee :D Mie olisin varmaa vaa juossu päättömästi joka paikkaan -- ja myöhästyny. Mulla ei kestä omatunto torkkua, vaan mun on pakko nousta heti ylös :D

    VastaaPoista