keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

TROUBLE



/hands shaking
/heart aching
/mind tilting
/feet trembling


time stops/
tears drop/
back against the wall/


/what else now, c'mon bring it on
so my head can explode/

~

___________________________________________

Joo tänään on ollu taas vähän tämmönen päivä. Semmonen päivä, että puetaan päälle iso musta keikkahuppari, kiedotaan kaulaan tuubihuivi ja kartetaan mahdollisimman paljon ihmiskontaktia koko päivän ajan. Tietenki luokkalaiset vähän ihmetteli, että mikä mulla oikein on, koska yleensä oon tyylii tunkemassa nokkaani joka paikkaan, nauran ja hymyilen, mutta asioista ei aina jaksa keskustella ja joistain pitää vaan vaieta.

Olin siis aika mörrimöykky eilen ja tänään, mutta kyllä tämä tästä. Näitä päiviä tulee ja menee oman tahdin mukaan, mutta näin loman alla voisivat jättää kokonaan tulematta. Menee fiilikset ihan päin perseitä.
Kävin eilen illalla kävelyllä selvittelemässä päätäni. Oli muuten eka kerta kun poistuin asuntolasta yksin, ilman reppua ja ilma mitään varsinaista määränpäätä. Olin kyllä niin väsyny, että meinasin heti eksyä kun en kattonu mihin olin menossa. Oli katse sen verran tiukasti naulittuna tienpintaan. Kävin kiertämässä Harjun kirkon pienen lenkin etanavauhdilla ja raahustin takasin kämpän uumeniin. Loppuilta menikin sitten nurkassa nököttäen, viltin alla ja tyynyjen kanssa istuskellen. 

Jokaisella on omat tapansa selvittää ajatuksiaan, mulla tepsii aikalailla nuo yllämainitut.


En tiiä millon jaksan kirjotella seuraavan kerran, katsoo nyt millon mieli piristyy.
Ainiin, hyvää pääsiäistä kaikille (:

2 kommenttia: