tiistai 19. helmikuuta 2013

villasukkainvaasio



Otin tänää hetkeks silmälasin pois ja säikähin kui oudolta mää näytinkään :Dd Topissa nuo sano, että näytän paljon nätimmältä ilman laseja, mut ite kyl en lähtis enää kaupungille ilma lasei :D Ensinnäki, en nää mitää ja toiseks, tulee iha hirveen alaston olo..

Huomasin kans (kuten ekasta kuvasta näkyy), että kyllä tuo mun vasen korva vaan elää omaa elämäänsä, ihan  oikeesti :DD: KATTOKAA NYT SITÄ. jäätävääää. Toi vaivaa mua niin hirveesti.. Iskäki on mulle sanonu, että jos tuo alkaa oikeasti haittaamaan, voidaanha se aina leikata. Ja kyllä kiitos, semmone yks operaatio tänne ja heti :Dd Näytän ihan toispuoleiselta muutenkin, että tuo korva on ihan kirsikka kaiken päälle, jesus.

Tänään veettiin sitten nuo tarjoiluvaatteet päälle ja kyllä alko kauheaa valitusta heti kuulumaa suunnasta jos toisesta xD Ite näytin ihan joltain hiton kääpiöltä ja mun jalat.. huhhuh. Lahkeiden lyhennys osu just ja just oikeeseen, ehkä vähän liian pitkäks jäi, mutta saa olla nyt prkl :D Mut enite mua ehkä haittaa se, mite mä oikee kävelen. Mul on akillesjänteet (ihan sama menikö oikein vai ei :D) normaalia jäykemmät, joten mun kävelytyyli on tosi, noh, jämäkkää. Nilkat ei taivu ja siihen päälle vielä lättäjalat niin kyllä lähtee!
No harjoteltiin eka kravaattiin sitä solmua ja sitte taiteltiin erilaisia servettejä. Hiihtoloman jälkeisenä tiistaina meillä on heti ensimmäinen tarjoilu Priimuksessa ruokalassa. Ei mua ainakaan vielä jännitä, mutta oottakaas päivää ennen...Joudutaan taittelemaan sinne jotain 400 servettiä ja auta armias! Asioita ei tietenkää edesauta se, että oon ihan kamalan ujo ja musta tulee semmonen sählä kun hermoilen kauheesti. Tommoset tilanteet saa mut ihan pakojalalle ja jännityksen kouriin ,__, Onneks Kati anto ymmärtää, että me kaikki tullaan selviämään siitä elossa :D Ainaki toivottavasti!

Oli sitte vähän vajaataki touhua, tietenki :--D Mulla oli, kuten aina, villasukat jalassa ja yhellä tauolla istuttiin Kristan, Jamin ja Jussin kanssa käytävälle. Juteltiin siinä eka ja yhtäkkiä alettiinki heittelemää niitä mun villasukkia toisillemme iha onnellisina :D:D Ja mitä, täysikästä porukka ja yks 16vee siellä ni kyllä me katseita ainaki kerättiin! Mut oli kyl iha hauskaa kun siinä läppäki lens iha hanaa, enkä ite meinannu henkeäkää välillä saada.
Kyllähä sitä ny välillä saa hössöttää? :D

Päästiin jo yhdeltä kotiin kun meijä alkoholilainsäädäntö- pplaaplaah- tunnit peruttiin, kun opettajalla oli jotain menoa. Noh, me vaan mentiin sitten tekemään ne kokki/tarjoilija- valinnat ja karattiin kotiin :D Kävelin Jamin kanssa Harjulle ja nyt kökötän taas kämpässä. Kuuntelen musiikkia ja kohta varmaan syön muutaman kiivin...

Huomenna olis tarkotus mennä Tiinan kanssa kiertelemään vaatekauppoja! Äiti anto mulle kaks 30€:n lahjakorttia henkkamaukkaan ja tarkotus ois mennä ostaa niitä uusia housuja c: Teehee jihuu!
Mutta jees, ei mulla nyt muuta. Alan tappelemaan tuon piirtopöydän ja photarin kanssa :) heis!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti