perjantai 8. helmikuuta 2013

Everybody loves me


Ostin tuommosen ihanan hupparin ja pipon halppiksesta :D eii todellakaan ole vihreä lempiväri ehei.

Hui jo yli viikon menny helmikuun puolelle, enkä oo kirjottanu kertaakaan. Aijaijai nyt mennee kyllä hyvin. Voisin alottaa kertomaan vaikka miten toi toppi on oikeen menny ja mitäs sen jälkeen sitten tapahtuu :)

Mulla oli ruoanvalmistusnäyttö 5. päivä ja päätin sitten tehä 120:lle hengelle marjapiirakkaa, nam nam. Muuten tuo näyttö meni omasta mielestä tosi hyvin, mutta aikataulutus meni ihan penkin alle :D Se tosin johtu varmaan siitä, että tulin paikalle vähän aikasemmin kun piti.
Sain kuitenkin piirakan tehtyä ja esille laitettua. Maistukin kuulemma tosi hyvälle ja kiitettävähän sieltä sitten tuli :D Samana päivänä luokanvalvoja tuli vielä käymään ja tekemään tuon arvioinnin tuosta koko topista. Mun työpaikkaohjaaja, Sari, ei ollu paikalla tuolloin niin Reet tuli sitten mukkaan siihen arvioimaan. Mua jännitti pikkasen, mikä selitti sen, että kun Sanna kysy multa jotain gluteenittomista ja maidottomista ruokavalioista, unohdin maissit, tattarit, soijat sun muut ihan kokonaan :Dd Mutta kuulemma muistin ne tosi hyvin, phew.
Mutta oli kyllä hymy korvissa koko loppupäivän, kun arvosanaksi sain loppujen lopuksi sen K3'sen. Nyt kelpaa olla töissä sitte loppuajan :D

Oon siis hyvin tyytyväinen :D en kiistä enkä kierrä.

Tässä yks päivä unohdin myös mun työvaatteet ensimmäistä kertaa kotio, hups. Käytiin äitin kaa kaikessa rauhassa halppiksessa ja vasta Summiksen pihassa huomasin, että ei perkele; vaatteet jäi eteiseen roikkummaa eteisen korin reunalle. Äitin kanssa mietittiin siinä hetki, että kenet laitetaan ne hakemaan, kun iskä oli tuollon Ruotsin puolella ja  hohhoh. Melkein hälytettiin jo naapurit niitä tuomaan (onneks ei, olis ollu silleen aika noloa :'D), kun muistin, että hei kyllähän mä varmasti saan ne kuteet lainattua. Mulla oli kuitenki kaapissa housut, kengät ja lakki. Noh, Reet sitten lainas mulle sen ihania mustia kokkivaatteita ;__; Öhgfbdf miks meillä pittää olla valkoset...? :Ddd
 Mutta se päivä ei loppunut siihen tuon kompastelun osalta; rikoin yhen lasin, tipauttelin tavaroita ja kävin taas vaihteeks kamalan hitaalla :Dd Huhhuh. Olin aika rätti ko pääsin kotiin. 
Sain äitiltä semmosen jalkojenhoitosetin, mis on hoitava jalkarasva ja semmone ihme jalkadeodorantti :DDdd  Kyllä ne tuntuu iha mukavalta semmosen seittemäntunnin seisomisen jälkeen...

Mutta hei! Mulla alko tänään kolmen päivän vapaa :D Ja sen jälkeen on enneä kolme päivää töitä. Siinä meni sitte keittiötoppi. Viuu. Kauheen nopeesti, kun näin jälkeenpäin ajattelee :D Mut on kyl mukava päästä takas Priimukseen, tosin vaan viikoks kun sitte alkaaki hiihtoloma ! Ja mulla ei oikein oo mitään suunnitelmia, paitsi Alman kanssa pitäis lähtee pyörähtämässä laivalla (;

Sitte saanki olla sen kuus viikkoa yksin asuntolassa :D Tulee mielenkiintosta siitäkin. Onkohan mun kukat vielä hengissä :D ...

Leivoin myös muffinseja! :D 

Mut nyt meen pelailee Saulin kanssa Assassin's Creed kolmosta :) kirjottelen taas pian! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti