tiistai 29. tammikuuta 2013

Eheh derps taas

Heeiiii sinnekin,

olen täälllä ihan iloissani ja täpinöissäni ja ihan syystä; takana mahtava työviikko ja edessä viiden päivän loma ja Alma!

Mut nyt ihan pakko kertoa yks välikohtaus mikä sattu muutama päivä sitten, kun iskä haki mua töistä :D
Eli pääsin siis neljän aikoihin lähtemään kotiin ja kävelin Summiksen ovista ulos (no ei kun lensin). Ja sit huomasin, että iskähän kävelee siinä mun edellä. Sitte kattoin häne ohitsee, nii näin Mikan (yhde Summikse tarjoilijoista) avaava meijä auton apukuskin oven ja puhuvan sinne autoon. Aattelin että mitä ihmettä?
Noh, menin lähemmäs ja siihen tuli sitten iso tilataksi ja kuljettava kaveriks. Meijän autossahan siis istu joku känniläinen, turvavyöt kiinni, eikä suostunu lähtemään sieltä autosta ulos, ei millää :'D
Iskä oli ihan hileissä ja kaikki kiroilee siinä kuorossa ja ei hemmetti xD Sitte se mies saatii ulos meijä autost ja vietiin sinne taksiin. Iskän kaa mentii sitte autoon ja mää repesin vaa nauramaan :'D Se ukkeli oli ollu ihan kännissä ja niin sekasin ko voi olla.
Iskä sit selitti siinä, että mitä oli tapahtunu ja oli seki aika huvittavaa.

Hän oli iha rauhassa kuunnellu musiikkia ja näin, ku tää mies oli kävelly meijä autolle (iskä ei tajunnu laittaa lapsilukkoa päälle), avas oven, heitti iskän kamppeet (pipon, hanskat) sen syliin ja istu apukuskin paikalle. Iskä oli iha että GTFO.
'Sul on tasan viis sekuntia aikaa lähtee vittuun mun autosta.'
*Mies laittaa turvavyön kiinni ja katsoo iskään* 'Tää on mun auto, mä en lähe mihinkää!'
Iskän naama muuttuu ruusunpunaiseksi, poistuu autosta ja tokaisee känniläiselle;
'Noni, sul on sitte viitise minuuttia aikaa tajuta lähtee vetää tai minä soitan poliisit.' Sitte iskä lähti sisälle hakee Mikaa apuun ja niin päästiin tohon tilanteeseen mitä selitin ekana :D
Kun Mika avas sen auton oven ni kuulin ko se mies kyseli kauheesti, että 'joko ne poliisit tuli? joudunko mä nyt putkaan?' Oli siinä kyllä kans yks. Hohhoijjaa :'Dd

Mutta niin! Tänään oli awesome päivä :D Ihan for real.
Sain ekaa kertaa olla lämpösellä puolella (tähän asti oon aina tehny salaatteja ja tiskannu) ja Sanna laitto mut leivittelemään siikaa ja paistamaan niitä semmosella isolla kippapannulla. Se oli tosi kivaa ja oli mukava päästä just paistamaan jotain välillä :D
Kaloihin tuli kuulemma tosi nätti väri ja ne loppuki vartissa linjastosta. Oli vissiin sitte hyvääki :D
Seuraavaks tein Sannan kanssa kalkkunakeittoa, missä oli mm. tomaattimurskaa, kanalientä, paprikaa ja muita vihanneksia, sweet chili sauce'a ja mausteita. Sain ite maustaa sen ja tehä kalkkunaa lukuunottamatta aikalailla itsekseni :D Sitäkin kehuttiin kamalasti, että oli tosi maukasta ja Sariki anto numeroks 10 plussan. Olin kieltämättä aika hymy korvissa loppupäivän :D Onha se mahtavaa kun tietää, että osaa edes jotakin xD
Pääsin sitten kolmelta pois ja pappa heitti mut kotiin. Nyt biletän täällä kun äiskä on iltavuorossa ja iskä jossain... ruotsissa? Ehkä :D en tiiä/muista.

Aivan mahtavaaaa olla lomalla viis päivää ai että! Alma tulee meille perjantaina, sitte repee ME maratooni ja hohoo. Meil ei oo silmiä eikä sieluja sen pelaamisen jälkeen :D En malta odottaa!
Ja nyt mä unohdin kaiken mitä mun piti vielä kirjotella :c sadface

No, ei pakolla sitteh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti