maanantai 10. joulukuuta 2012

Wake up in the morning ....

... and not givin' a single f*ck.

Meni taas hetki ennenko tuli raahattua itteni tänne bloggerin puolelle :D
Neljän päivän viikonloppu tuli ja meni, yhy. Mutta minäpä käytin sen viisaasti, hahaa! Tämä tyttö lähti nimittäin torstaina Pepin (serkun) lakkiaisjuhliin ja perjantaina varhaisee aamusta vanhempien kyydissä Tampereelle, missä hyppäsin Poriin vievään linkkaan.


Linkkamatka meni aika leppoisasti ja saavuin Poriin siinä kahden maissa. Mua jännitti jonku verra, koska en ollu nähny Alisaa pitkään aikaan ja HUIH. Ko pomppasin sieltä linkistä ja nappasin mun laukun nii eikö se yks torvelo seisonu siinä mun vieressä sillee PUFF :D Hyökkäsin heti kaulaan kiinni ja siinä samassa lähti jännityski. Oli vaa nii kertakaikkiaa ihana nähdä pitkästä aikaa.
Köröteltiin sitte Ulvilaan ja monen mutkan takaa löyty sitten se talokin ja huii kuinka iso ja hieno se oli :D Hyvä etten eksyny heti ko menin ovesta sisälle :D JA SITTEN OLI TELLA ! ♥




Arvatkaa kuka haluaa nyt koiran >:( Siis niin törkeen ihana karvapallero että eiiih!!1 Kattokaa ny ton nassua :c ei saa olla noin söpö.. Ja Tella oli tosi kiltti, semmone pirtee mut ei mikää täys devil, vaikka välillä mun sukat, pipot, hanskat ja huivit sun muut lähti seikkailee neidin mukana ympäri kämppää :Dd Sairaan mukava koira, kelpais kyllä mullekki.
Lauantaina lähettiin sitte käymään yhden maissa myös tallilla. Hui, mie oon viimeks istunu hevosen selässä kesällä... Mut ihme ja kumma mua ei jännittäny kauheesti :d Onneks, koska sit olis tullu kyllä tosi ongelmallista. Mentiin semmoselle pienelle ja kompaktin kokoselle yksäritallille mis oli Annan ja Alisan vuokrahevoset (: 



Slurps Elmeri :D


Siinä minun ratsuni, Annan vuokraheppa Amore. 


Ylempänä kuvissa koreileva suuri rautias ilmestys on siis Alisan vuokraheppa (: Kauhian kokonen kylmäverinen, huh. En muista rotua juuri nyt :Dd Anna meni Palermolla, josta en saanu chäänssiä ottaa kuvaa, mutta niin. Lämppäri sekin, kuin myös Amore. Molemmat on ex- ravureita (:
Pyörittiin vähän aikaa kentällä ikäänkuin lämpäten heppoja ja sitten lähettiin maastoilemaan. Sinänsä tuntu tosi vieraalta istua hevosen selässä pitkästä aikaa, ja vielä tuiki tuntemattoman semmosen, mutta sitten taas toisaalta tuli tosi kotonen olo :D Kyllähän mie mielelläni ratsastelisin muutenkin, muttakun ei ole paikkaa missä käydä.. Ja osalti oon niin laiska :d
Laukattiin muutamaan kertaan ihan saatanan kovaa, ihan kieltelemättä :D Elmeri meni etupäässä, Palermo kannoilla ja me pistettiin menemään viimisinä :D Mutta kyllä muuten lumi pöllys ja huh! Aivan mahtavaa oli kertakaikkiaan :D Varpaat alko loppupäästä vähän jäätyä, mutta ei sitä ees huomannu. Heh.
Tallilla hoidettiin ja venyteltiin hepat ja sitten ootettiin että kyydit tullee hakemmaa (: Oli kyllä hauskaa :Dd


Sunnuntaina lähdin 16 aikaan junaan. Hui! Oli muuten eka kerta kun vaihdan junaa yksinäni :--D Olipahan sekin rumba.
Kun saavuin Tampereelle, mun ei onneks tarvinnu alkaa vaihtaa raidetta, vaan kävelin suoraan vastapäätä olevalle pysäkille ja jörötin siinä vaikka kuinka ja kauan. Siihen tuli sitte kymmentä yli (Juna Jyväskylää lähti 18:18) ja kyljes luki Pendolino, Pieksämäki. Ja mä olin heti että mitä helvettiä, eiks sen pitäny mennä Kuopioon. Oottelin siinä sitte varmuuden vuoks jos se oliski lähteny siitä sillee nopsasti. Mut ei se lähteny. Soitin 16 yli äitille ja kysyin että meneekö tää Jyväskylään. Ei se tienny ja iskä oli just sanomas jotain ko huomasin kahen naisen keskustelevan samasta asiasta ja mie sitten kysyin puoliks paniikissa, ettän meneekö se sinne. No helvetti tietenkin se meni ja kun sain kännykän laitettua kiinni, juna piippaa että terve, minä lähden nyt! Minä juoksin kauheeta vauhtia jonkun vaunun ovelle, rämpytin sitä nappia ko maniac ja säntäsin siihen aulaan kauheella vauhilla. Kun ovet meni kiinni, se juna lähti liikkeelle.

Okei olin kyydissä, sitte se paikka.
Jätin mun läskin laukun siihen eteiseen ja kysyin oliko se vaunu, mihin olin just menossa, nelonen. Olihan se. Noh, sitte kattelin paikkani ja epäonnekseni huomasin et joku varusmies oli tyylii just istunu siihe ja näytti tosi tyytyväiseltä sen kannettavansa kaa siinä ja mä olin sillee ';__; yhy mun pitää häätää toi tosta. ' No kohteliaasti sanoin paikan olevan mitä luultavimmin minun ja eihäs se siitä pahakseen pistänyt, miehän siitä lipusta olin maksanu :'D Hän nosti vielä kiltteyttään mun laukun sinne ylähyllylle.
Pääsin vihdoinki istumaan ja sitte vasta säikähdin, että olisin voinu myöhästyä ja kaikkee sitä paskaa :Dd Lähetin kavereille ja äitille paniikkiviestejä ja huhheijjaa. No anyway, olimpahan nyt junassa enkä Tampereella oottamassa sitä junaa :Dd 

Pitää ehkä seuraavalla kerralla tarkistaa se junan numero, se on ehkä vähän varmempi tieto kun se mitä ite muistaa. 
Ei mulla tähän hätään ollut muuta, laitan lisää kuvia myöhemmin ja silleesti (: Heispan!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti