sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Just my luck

Eih, miks aina mulla menee sukset näin ristiin. Ihan aina, oikeesti :'D
Lähdin eilen ihan onnellisena yhden maissa etenemään Roosan luo ja käytiin siinä samalla äitin kanssa kattomassa kissankiipeilypuuta Aesa Bra'sta.
Noh alkuilta meni tosi mukavasti ko katottiin Pocahontas ja pelattiin Dirt kakkosta rattiohjaimella ja myöhemmin GTA IV'tä. Oli ihan sairaan hauskaa ja ihanaa ja asffdsf. Kunnes mulla alko turpoomaa kurkku. Siinä vaiheessa olin sillee että ei jumalauta, ei nyt. Sitte tietenki myöhemmin alko nokka vuotaa ja tuli semmone kauhee olo. Tiedätte varmaa. No mie koitin tasapainoilla sitten, että jäänkö vai lähdenkö ko olin aikani siinä kärvistelly. Kun ei mulla ollut mukana mitään nenäliinoja, lääkkeitä tai mitään ja mun olo alko käymään jo niin hankalaks, nii päätin lopulta lähteä pois. Onneks äiti ei ollu vielä yöpuulla ko soitin ja hän lähti sitte minua noutamaan. Ja mua alko vituttaa ihan silmittömästi. En ollu nähny Roosaa ja Sannia pitkään aikaan ja sdfvgfbhnghn. !!111 Aina tää menee näin, ihan aina.

Kotona mää sitte söin ja puin lämpösesti. Kömmin peiton alle ja yritin nukkua .__. läppäsin turpaan buranan ja duactin. Sain nukuttua semmosen nelisen tuntia ko heräsin ihanasti siihen ku Riia raapi ovee, että päästäkää pihalle. Äiti sieltä sitte nous kans ylös ja tuli sitte samalla tsekkaa miten mää voin. Mulle oli tullu ihan kiva nälkäki siinä ja sitte äiti lähti lämmittää mulle ruokaa :'D Ranskalaisia ketsupin ja katkarapumajoneesin kanssa ja viel karjalanpiirakkaa. Ai kamala kun ei oo pitkään aikaa maistunu mikkää nii hyvältä. Sit yritin taas nukkua ja heräsin seuraavan kerran ysiltä.

Eipä siinä oikee muuta. Täällä sitä istutaa räkäpaperivuorien keskellä :Dd Huomenna en mee kouluun. Haluun parantua nyt kerralla kunnolla. Perkele :D Eipä nyt muuta, hyvää joulukuuta kaikille :D:D Minä täällä jatkan kärvistelyä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti