perjantai 30. marraskuuta 2012

Party haard!

Jes! Vihdoinki viikonloppu, tosin en huomannu ees että on perjantai, ennenko joku muutamaan kertaan heräs ihmettelemään päivän mittaa ihan samaa asiaa!
Aamulla heräsin kivasti siihen ku kännykkä pärähti herätykselle, mut olin jättäny sen tuolille niin säikähin sitä tärinää mikä siitä sitte lähti :D Silmät ristissä lähin sitte aamulla kävelemää Priimukselle jo vähä seiskan jälkeen. En syöny kämpällä mitään, enkä viittiny alkaa sulattaa ruisleipää pakkasesta ko Katja nukku. Ulkona oli ihan järkyttävän kylmä. Pakkasta oli ehkä -10 astetta, mutta siihen kun laitetaan tuuli päälle, se tuntuu ihan -30:ltä, varsinki suoraa vasten kasvoja. Onneks laitoin mun karvalakin päähän, tosin se ei sinänsä paljon auttanu, sillä se pirun tuuli kieppas sinne hatun alle... hyih hrr. Priimuksella Vilma tuli mun kanssa samaan aikaan pukkareille ja sieltä sitte lähettii napsimaa aamupalaa kahvilan puolelta. Otettiin ruisleivät ja mussuteltiin niitä ruokalassa aikamme. Sitte mentiin niin kamalan pirteinä ruotsin tunneille, huoh.

Käppäilin sitte omia aikojani (eli puoltuntia etuajassa) matkakeskukseen ja istuin siellä sen aikaa, kunnes linkki tuli ja noh, ei mun varmaan tartte selittää siitä enempää :D Kaikki varmaa mitä linja-autossa tapahtuu.
Ja nyt sitte oon kotona, pää pyörällä, kuuntelen musiikkia ja istun koneella :D Perus perjantai! Odottelen, että Madventures alkaa ja oijoij. Huomenna meen Roosalle ft. Sanni ja sitten bileet! Ajaijaj ♥ en oo nähny niitäkää sitte syyskuun .... eiii miten oon näin huono pitää yhteyttä!

Äikän tunnit, oih ♥ :D Ja Jussin takaraivo.


2 kommenttia:

  1. hehah, en mäkää oo koskaa ollu kovin hyvä yhteydenpitäjä :DD kaverit kaikkoaa ku mulla ei oo mitää ongelmaa siinä ettei puhuta kuukautee ::D mutta huoomenna, huomenna !!!

    VastaaPoista