maanantai 12. marraskuuta 2012

50 facts about meh

Noni, en kyllä tiiä yhtään mitä tästä tulee, mutta yritetäänpäs :D !

01. Lempiväri on vihriä!
02. Kävin viimeisen kuukauden ysiluokasta Saarijärven Keskuskoulussa.
03. Oon muuttanu yhteensä 5 kertaa, 6 jos lasketaan asuntolaan meno.
04. Mulla on 2 veljeä c:
05. Ja 3 kissaa!
06. Diggailen autoista kohtuupaljon.
07. Kännykkänä mukana menossa iPhone 4S.
08. Asuin Kankaanpäässä 9 saatanan pitkää vuotta.
09. Olin koulukiusattu aina kuutosluokalta ysille.
10. En oo ikänä murtanu mitään.
11. Opiskelen kokin ammattia Jyväskylässä, ao Priimuksessa.
12. Harrastan (epäsäännöllisesti) partiota ja ratsastusta.
13. Kärsin ujoudesta.
14. Olen pelihirmu.
15. Mulla ei ole facebookia! Hahaa!
16. ... Enkä tee!
17. Muutin Kankaanpäästä Saarijärvelle huhtikuussa 2012.
18. Xbox on in.
19. Mulla on sukulaisia luultavasti Kandassa, joista en tiiä yhtään mitään.
20. Kävin kesällä 2012 STS kielimatkalla Jerseyssä via Paris ft.  Alisa.
21. Mulla on paska matikkapää.
22. Järkkärikin löytyy: Canon EOS 550D.
23. Oon seurustellu tasan kerran, tättärää!
24. Mun luokalla on aina ollu joku täys asshole, sry it's the truth.
25. En seuraa muotia, pukeudun niinkun koen ite mukavaks ja lämpöseks.
26. Tykkäilen kalastamisesta ja matojen kaivuusta :D
27. En pelkää mitään muuta eläintä/ötökkää niin paljon, kun sääskiä.
28. Mulla on pienenä haljennu takaraivo.
29. Leikkasin tässä viime jaksossa osan peukaloa pois, kuten jo tiedättekin.
30. Hankin ens vuoden puolella tatuoinnin.
31. Olen päässyt Sami Hedbergin kanssa sammaan kuvaan ft. Roosa! [mite must tuntuu et te tiiätte näistä jo puolet, hehh]
32. Tahtoisin perustaa oman ravintola- kahvilan vanhimman veljen kans!
33. Mulla on ollu oma heboinen.
34. Mulla on paskat vatsalihakset.
35. Oon joskus tosi aikaansaamaton.
36. Vihaan vesisadetta, koska silmälasit.
37. Sain silmälasit kutosluokalla :D
38. Oon käyny Slipknotin keikoilla 4 kertaa, wooou.
39. Myös nämä bändit on tullut tsekattua: Devin Townsend, Trivium, Killswitch Engage, In Flames, Halestorm, Dead By April, Linkin Park, Metallica, Children of Bodom, Disturbed ja tietenkin Michael Bublé ja Naturally 7!
40. Oon saakelin kääpiö, 152 cm. Muunmuassa kainalokeppinä ja nojapuuna olen ollut käytettävissä.
41. Mulla on lättäjalat ja muutenki kävelyraajat ihan vinksallaan.
42. Oon harvoin kippeenä.
43. Mulla on käyttäjä DeviantArtissa.
44. Haluaisin muuttaa ens vuonna joko asuntolan yksiöön tai kokonaan omaan kämppään.
45. Mulla on välillä tosi huono itsetunto.
46. Pelkään juopuneita ihmisiä.
47. En voi sietää tupakkaa tai alkoholia.
48. En usko jumalaan.
49. Kävin ratsastusrippileirin.
50. Elän parasta aikaa ikinä.


Noin siinä oli teille oikee tietoisku :D  Antakaas vaa lisää ideoita niin saan vähä materiaalia tänne (: Dänks!

2 kommenttia: