sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Sormipäivitystä



Ei tässä oikeen muuta. Pidän teidät ajan tasalla (halusitte tai ette >:) ), mitä mun armaalle, pahoinpidelylle peukalolle kuuluu.

Äitin kaa tajuttiin, että se hoitaja, joka laitto mun sormen pakettiin perjantaina, teki mulle ihan vitun kivuliaan virheen; se ei kuivannu sitä havaa tarpeeks ja laitto siihen päälle sen rasvaverkon yksinkerroin. Mikä tietenki johti siihen, että kaikki maailman siteet juuttu siihen haavaan kiinni kaikkie sidekudosten ja semmosten ansiosta. Nyt oon tälläki hetkellä sormi veessä, ja oon liuottanu tota irti jo kohta semmoset 5-6 tuntia. Ei oo mitää herkkua kyllä, uskokaa pois. Sattuu vitusti liikaa ja en voi laitta uutta taitosta tai sidettä, ennenko toi on irti. EI VITUTA EI.
Ja jos tää ei irtoo, meen terkkarille ja sitte varmaan puudutuksen kanssa pitää alkaa pelailemaa. Huhheijjaa.

wish me luck et tää irtois tänään.

4 kommenttia:

  1. aaii... varmasti inhottavaa toi koko sormijuttu. Voin kans kuvitella kuin paljon sattu esim. se sähköjuttu mistä kerroit edellisessä(kö?) postauksessa.

    Mut toivottavasti sormi menee pian parempaan suuntaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enemmän kun inhottava :D:D
      Kiitos, sitä miekin täällä koko ajan toivon :')

      Poista
  2. YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH D: Ihan hirveen näkönen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD I know right? Eikä se tosta kauniimmaks tuu.

      Poista