torstai 16. elokuuta 2012

1O. Tärinää & kokkivaatteita

Joo huomasin just etten osaa laskee :D Kattokaas postausten numeroita. 

... Joo otsikon eka sana siitä, et tääl tärisee lattiat .___. pelottavaa, tuol tehää jotai, en tiä mitä mut jotai isompaa, koska kolmantee kerroksee asti tuntuu.. morjes :D

Tänää oli jeesi päivä taas vaihteeks. Ensinnäki oon nyt aiva varmasti löytäny sen oikeen asenteen, koska mua ei pelota, huoleta, murehdita (?), vituta tai muutakaa enää yhtää mikää. Ei mikää mikä ois eessä tulossa, joku TOPPI tai joku vastaava. Oon jotenki onnistunu sivuuttaa kaiken ja vaa rentoutuu. Tää on tosi uskomatonta, yleensä ko oon kuset housus joka paikassa. Oon alkanu jopa tunneilla puhumaa ja liittyy keskusteluihin... ja siitä oon tosi ilone, kaikesta tosta. Ehkä mä nyt vihdoin pääsen tästä ianikuisuuden kestäneestä ujoudesta ja vellihousumaisuudesta. Ja jokaisen päivän jälkeen, tekis mieli kiljuu ja huutaa, pomppia ja riehua silkasta onnesta ja yksinkertaisesti innostuksesta. Paniikin sijasta mie ootan innolla kaikkee tulevaa, vähän vaikeempaakin, tehtävää. Normaalisti mie vaan yritän mennä siitä, mistä aita on matalin, mut nyt jumankeuta saa riittää. Ei sillä elämässä mennä eteenpäi. Jes, ihanaa, tästä se lähtee :) !!


Mitähä muuta tärkeetä asiaa, ainii! Saatiin tänään meijän kokkivaatteet. Ah rakkaus niiden kanssa ♥ Olisin voinu het' paikalla pitää niitä koko päivän :--D Mut ei, ne kokeiltii, laitettii napit ja vietii kaappiin alimpaa kerroksee oottamaa tulevii kokkikoitoksii. Ens kuussa saadaan tarjoilijanvaatteet ja grr. 

Ei oikein muuta, oottelen tässä Katjaa ja kuuntelen tota helvetin radio aaltoo, samat biisit joka päivä. Osataa koht laulaa kaikki ulkoo. wuhuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti